Pageinfo

Blog o Linuxu, testování software a linuxových distribucí. Pohled laika i odborníka na téma Linux.

sobota 26. února 2011

Wine

Poznat bezva věc se občas hodí. Znáte program Wine? Ne? Škoda, ale poznáte. Znáte? Pokud ho znáte déle, jak 2 měsíce, jste na tom líp, než já. ;)

Když jsem poprvé slyšel o Wine, myslel jsem si asi toto: "K čemu by mi byl nějakej 'Wine', když mám i Windows a tam mi všechny exe jedou?" a tak jsem na to tak trochu zapomněl. Po nějaké době, co už jsem používal Linux ve mě hrklo a já si vzpomněl na ten zmíněný Wine.

Začal jsem jej tedy testovat, co to šlo. Ze začátku byl problém s aplikacemi, jelikož neměly ve vlastnostech nastaveno, aby se spouštěly jako program. Tudíž jsem to u nich nastavil.

Po dokončení náročných testů jsem došel ke svému výsledku. S radostí mohu říct, že jskmile se s Wine naučíte, může Vám pomoci s problémem "Dyť tam nejednou hry?!". Hry na Linuxu s pomocí Wine opravdu jednou a překvapivě rychle. Samozřejmě taky bezproblémově.

Programu bych dal ve stupnici známku 1. (jako ve škole)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reagujte relevantně.