Pageinfo

Blog o Linuxu, testování software a linuxových distribucí. Pohled laika i odborníka na téma Linux.

úterý 15. února 2011

FTP a Linux?

V tomto článku je částečně popsána situace dnešní situace s programy připojující se k FTP. Jaké programy se hodí mít? A proč je to s těmi programy tak moc potřeba?
V tomto článku budeme hledat vhodný program, který se Nám bude hodit pro FTP připojení.

Toto téma je docela aktuální věc! Jako mnoho lidí dnes potřebujeme připojení k webu z takzvané "vnitřní strany" - přes FTP, abychm měli přístup k souborům, musíme mít na to nějaký vhodný a rychlý program. (Čekat u počítače 4 hodiny s nataženýma nohama, až se nám přetáhne index.php - 6kb, tak na to čekat rozhodně nebudem!)

Docela zajimavý je GNU Midnight commander, který je jak rychlý, tak i velice jednoduchý. Stáhnout se dá samozřejmě na každém rohu.



Nedávno jsem testoval Gnome Commander. Mám ale velice špatnou zprávu, Gnome Commander je velice pomalý a dělá potíže. Doporučuji nestahovat!



Aktuálně testuji BSCommander. Mám z něj dobrý pocit, jelikož jsem normálně zvyklý na Total Commander. Filezilla je mi taky známá a všechny tyto programy jsou velice podobné. Total a BS mi připadají ale nejlepší. Zpět k BSCommander.
Program je tak rychlý, až se mi to přestává líbit a to je na tom to zajimavé! V češtině je program až tak podobný Total Commanderu, že si připadám jako doma.

Mě tedy vyhovuje, nevím, jak Vám, ale mě ano. Je rychlý, spolehlivý a já si s ním rozumím.

1 komentář:

  1. EDIT:
    Když to tak třeba dnes porovnám, je poznat jasný rozdíl. Zvítězila u mě Filezilla z několika prostých důvodů.
    Je možné konfigurovat, jaké editory chcete pro jaký soubor, má opravdu lepší rozhraní, než Total Commander a v Linuxu je to snad nejvyužívnější FTP klient současnosti. Né, že bych musel zůstávat s většinou, ale co je oblíbené, to se podporuje. A Filezilla má skvělou podporu.

    Tak proto. ;)

    OdpovědětVymazat

Reagujte relevantně.