Pageinfo

Blog o Linuxu, testování software a linuxových distribucí. Pohled laika i odborníka na téma Linux.

pondělí 2. července 2012

Utrpení končí, aneb Zatnaktel přešel na Debian!

Tak! Stalo se. Poslední kapkou byly komentáře u příspěvku na mém MicroBloggeru. http://zatnaktel.unas.cz/microblogger/zprava.php?id=42

Bylo mi jasné už dýl, že tato distribuce mi dříve, nebo později zaklepe na kapotu. V posledních dnech jsem se postupně odhodlával udělat takovou akci. No a dnes jsem si řekl "Mám volný den, tak proč ne..."
Přecejenom bylo dneska to horko, tak jsem zůstal s Toasterem zalezlý doma a zálohovali jsme. Potém, co jsem nahnal na Data Ext4 oddíl (na filmy a seriály) většinu své osobní složky (tahalo to něco, kolem 30Gb), začal jsem - až večer - instalovat "Debiján". Chvíli to trvalo, ale nestěžuju si, stojí to za to. Můžu se i připojit na IM! Dokonce.

Postupně doplňuju programy a stahuju zálohu. Za chvíli budu, jako doma. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reagujte relevantně.